Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Volvo 480 GT Turbo Markplaats  (gelezen 5727 keer)

Offline bart

  • 3rd gear member
  • Berichten: 152
Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Gepost op: donderdag 16 april 2009, 19:58 »
Hallo heren,,

Zoals jullie weten heb ik laatst met mijn volvo een ongeluk gehad en ben nu dus opzoek naar een vervangende auto. Nu is mijn oog gevallen op een volvo 480 GT turbo die op marktplaats staat voor E2100. Zijn er hier toevallig mensen, of de eigenaar die mij iets meer kan vertellen over deze auto? Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Het gaat dus om deze auto in het bijzonder, verdere aankoop tips hoef ik niet want ben redelijk bekent met deze meisjes ;D

Offline fabke480

  • Donateur
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 375
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 16 april 2009, 20:16 »
Nee Bart ken de auto niet, maar heb nu ook een GT-Turbo als ik het nog een keer over moest doen wist ik het wel dan kocht ik die witte TURBO uit Lekkerkerk met de vraagprijs van 900 euro en kocht dan die complete Hausser kit bij Auk, mooie combi! dan heb je iets apparts! succes verder!
I have a disease ......... I am infected with the virus Volvo 480

Offline erik-hakkers

  • Donateur
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.421
  • volvo 480 ES 1987
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 16 april 2009, 21:07 »
nou is het een echte gt ? te zien op foto's zie stuur en hendels !!
er staat ook in de advertentie dat deze auto een airbag heeft ...met het type stuur wat op de foto staat?

ik denk gewoon dat je even een proefritje moet maken
« Laatst bewerkt op: donderdag 16 april 2009, 21:11 door erik-hakkers »
volvo 480 ES 1987

Offline bart

  • 3rd gear member
  • Berichten: 152
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 16 april 2009, 22:14 »
Haha, wat betreft de witte turbo heb je helemaal gelijk heb daar ook heel even over na gedacht! Maar het probleem bij dat jaartal blijft de roest en dat wil ik juist niet. De airbag is zeker een discussie punt heb zelf dus een aanrijding gehad met een gt met het zelfde stuur wiel, geloof geen airbag! De beste man zou ik moregen even bellen voor een proef rit, het verslag volgt

Offline Erwin

  • 5th gear member
  • Berichten: 1.167
  • Echte mannen eten geen honing, die kouwen op bijen
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 16 april 2009, 23:00 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Maar het probleem bij dat jaartal blijft de roest en dat wil ik juist niet.

Ligt er ook geheel aan hoe de auto onderhouden is. En als je 1200,- op de auto overhoudt (i.p.v. de GT)
Kan je de randjes evt. nog mooi laten repareren...

De GT heeft dan echter wel de andere electronica, Airbag, leer, enz....
There's more to life then Volvo, that's why i drive... You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Auk

  • Administrator
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 4.367
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 16 april 2009, 23:55 »
Een GT hoeft niet per definitie een airbag stuur te hebben, ze zijn ook geleverd zonder.

Bart, neem gewoon even contact op met de adverteerder en wijs hem direct even op de misleidende informatie in de advertentie, daar zal hij vast wel een goede verklaring voor hebben (vast gekopieerde tekst uit andere advertenties o.i.d.)
Auke

Offline Arjan

  • 2nd gear member
  • Berichten: 45
Re: Volvo 480 GT Turbo Markplaats
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 18 april 2009, 00:15 »
Volgens mij heeft deze meneer ook een berichtje op dit forum geplaatst bij de rubriek te koop aangeboden. Verder moet je gewoon kijken of die 2100 euro een redelijk bedrag is voor de auto, dus gewoon gaan kijken, dan krijg je snel genoeg een indruk of het iets is voor je en zie je ook direct wat de staat van de auto is en wat je er nog aan wil doen.