Even oliewissel gedaan en meteen maar "even" het linker ruitensproeiertje vervangen...
Hiervoor moet het hele mechanisme van de wisser los, tenzij je hele dunne vingers hebt, ook het deel tegen het schutbord.
Ook maar meteen de kapjes aan weerszijden onder de wissers losgeschroefd, en dat was maar goed ook!
Wat een zooi onder die hoekjes bij de klepscharnieren
, daar en op andere plekjes hoopt het vuil zich graag op!
Niet overbodig om dit meteen goed te doen, er was inmiddels al wat "vliegroest" onder die hoekjes ontstaan, dus dat ook maar meteen even "ingenovorox-d", na het schoongemaakt en geschuurd te hebben.
Ook onder de kapjes hier en daar wat lichte roestvorming rond de gaatjes, dus ook dat even aangestipt.
Uiteraard even de sproeier vervangen, nu spuit ie mooi over de wagen heen
, dus heeeeeel hard rijden om 'm mooi op de ruit te laten sproeien, da's nou jammer...
Nog effe wat afgewerkte olie onder de wielkastranden gesmeerd, en hij is weer good to go!