Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Media kanalen  (gelezen 6755 keer)

Offline Robou

  • 3rd gear member
  • Berichten: 138
Media kanalen
« Gepost op: zaterdag 25 juli 2020, 23:56 »
In You are not allowed to view links. Register or Login kon ik lezen:"Al dat domme geouwehoer op die groepsapp is killing voor het 'gewone' Forum...".
De producent van deze tekst stelde in You are not allowed to view links. Register or Login "Robou leeft in zijn eigen wereld, en dat geeft niks...ze kennen hem daar" als reactie op mijn gebruik van het woord "prietpraat". Maar dit terzijde.

Kennelijk is er buiten dit forum minstens één ander kanaal waarin informatie over de 480 wordt uitgewisseld. In mijn eigen wereld wordt het gebruik van sociale media gemeden. Niet vanwege dom geouwehoer maar omdat persoonlijke gegevens kenbaar gemaakt worden aan de boven ons gestelden die deze stukje bij stukje in databases verzamelen en tot merkwaardige conclusies en maatregelen kunnen komen. Om hackers en ander gespuis niet uit te sluiten.
Door deze houding blijf ik waarschijnlijk verstoken van informatie die dienstig zou kunnen zijn voor meer kennis omtrent de 480. Tenzij natuurlijk het hier uitsluitend om dom geouwehoer gaat.

Wellicht zou iemand zijn visie kunnen geven op het gebruik van alternatieve media en het gevolg daarvan op de informatiewaarde van het forum.

Offline Nielo

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 836
  • :)
Re: Media kanalen
« Reactie #1 Gepost op: zondag 26 juli 2020, 17:00 »
Door facebook e;d zijn er forums gesneuveld..
Volvo 480 turbo paris blue