Algemeen Volvo 480 > Algemeen

De nieuwste niet leverbaar

(1/45) > >>

V480TI:
Zozo, met dank aan Volvo Zweden :::

Achterassen niet meer leverbaar.

greetz

AndorabLe:
En dan te bedenken dat het de bedoeling was dat de 480 net zo lang mee zou gaan als de gemiddelde Volvo destijds. (20,4 jaar) Op deze manier zal de 480 dat niet halen.

Auk:
You are not allowed to view links. Register or LoginZozo, met dank aan Volvo Zweden :::

--- Einde van citaat ---

Ford zul je bedoelen..

Als het aan Volvo zelf ligt blijft dat materiaal wel in de magazijnen liggen.

Marcel:
You are not allowed to view links. Register or LoginEn dan te bedenken dat het de bedoeling was dat de 480 net zo lang mee zou gaan als de gemiddelde Volvo destijds. (20,4 jaar) Op deze manier zal de 480 dat niet halen.

--- Einde van citaat ---

ik hoop toch dat die van mij nog wat langer mee gaat, heb geen zin om over een half jaar alweer een andere auto te kopen
haha

AndorabLe:
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginEn dan te bedenken dat het de bedoeling was dat de 480 net zo lang mee zou gaan als de gemiddelde Volvo destijds. (20,4 jaar) Op deze manier zal de 480 dat niet halen.

--- Einde van citaat ---

ik hoop toch dat die van mij nog wat langer mee gaat, heb geen zin om over een half jaar alweer een andere auto te kopen
haha

--- Einde van citaat ---

Zorg maar dat je hem netjes en goed blijft onderhouden. Dan blijft ie heel lang heel mooi.

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginZozo, met dank aan Volvo Zweden :::

--- Einde van citaat ---

Ford zul je bedoelen..

Als het aan Volvo zelf ligt blijft dat materiaal wel in de magazijnen liggen.

--- Einde van citaat ---

Dat is het nadeel van een moederbedrijf dat de euro's/dollars op het moment erg hard nodig heeft. En dan gaan de mensen die zich economisch onderlegd noemen hele rare constructies bedenken om de jaarcijfers toch maar zo gunstig mogelijk te maken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie