Algemeen Volvo 480 > Algemeen

Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)

(1/408) > >>

Auk:
Aangezien 99,9% van de advertenties alweer verlopen is; Deel II

You are not allowed to view links. Register or LoginWie nog een 2 mooie Vesa velgen zoekt :




You are not allowed to view links. Register or Login

--- Einde van citaat ---


Rsport:
Minty Fresh topic weer!   :D

Robvandorst:
Wel vervelend dat de meeste dingen verkocht worden ::)

Brabander:
Maar één foto en volgens de beschrijving moet er wat aan de remmen en het plaatwerk gebeuren. Maar een TwoTone ES met slechts 110.000 km voor 550 euro is misschien het redden waard?
Staat binnen en zit normaal gesproken onder een doek (?) , dus lijkt mij in elk geval geen mishandeld exemplaar.

You are not allowed to view links. Register or Login

Dino1970:
Deze You are not allowed to view links. Register or Login staat al een lange tijd te koop en aangezien ik afgelopen weekend bij De l'est was (voor een proefrit in een CX, helaas  niet voor mezelf...) heb ik toch de tijd genomen om hier even een blik op te werpen en hier verslag uit te brengen.

De l'est in Vlaardingen staat bekend om hoofdzakelijk Franse klassiekers  die vaak in werkelijk nog smetteloze staat verkeren. Heel soms heeft ie ook wel eens andere merken die hij op zijn zoektochten in (vooral) Frankrijk tegenkomt. 

Ik heb de auto niet proefgereden of kunnen starten. Alleen even aan gesnuffeld van binnen en buiten. De carrosserie was werkelijk in uitmuntende staat, ik kon er geen roestplekje aan ontdekken, ook niet aan de bekende plekken wielkastranden en bovenste hoekjes voorruit.  Alleen het ontbreken van het volvo-logo op de neus lijkt erop te wijzen dat er ooit spuitwerk is verricht, maar  ik kan er geen spoor van ontdekken.
 
De achterlichten zijn echt heel mooi/als nieuw. Het interieur heeft wel een paar dingetjes. Klein beetje instapschade op de bekende wang, de stof lijkt op de zitvlakken wat losjes en het hendeltje om de stoel naar voren te klappen aan de bestuurderskant is afgebroken.

Al met al een mooie 480 in een bijzondere kleur, maar met 3500 euro wel aan de prijs vind ik zelf. 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie