Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Blijven, of vertrekken?  (gelezen 7093 keer)

Offline Auk

  • Administrator
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 4.367
Re:Blijven, of vertrekken?
« Reactie #15 Gepost op: zaterdag 24 mei 2014, 15:35 »
Goed bezig geweest dus! Congrats! :klapklap:

You are not allowed to view links. Register or Login
Als dat zo is, is dat iets waar ik mee kan leven. Ik hoef niet per se een strepentrekker. Ik vind dat de 480 ook prima is als grand tourer.

Zijn de elandjes prima auto's voor. Heb de S70R en S60R ook niet gekocht voor z'n 0 naar 100 prestaties of topsnelheden (al zijn de tussensprintjes wel heel erg lekker :shy: )
Auke

Offline 4RN01D

  • 3rd gear member
  • Berichten: 113
Re:Blijven, of vertrekken?
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 20:34 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Goed bezig geweest dus! Congrats! :klapklap:

You are not allowed to view links. Register or Login
Als dat zo is, is dat iets waar ik mee kan leven. Ik hoef niet per se een strepentrekker. Ik vind dat de 480 ook prima is als grand tourer.

Zijn de elandjes prima auto's voor. Heb de S70R en S60R ook niet gekocht voor z'n 0 naar 100 prestaties of topsnelheden (al zijn de tussensprintjes wel heel erg lekker :shy: )

Klopt. Maar het is ook een heerlijk instrument om de driecilinders en spaardiesels erop te wijzen dat er mooier manieren bestaan om benzine te verbruiken :) en stoplichtsprintjes tegen leasebakken zijn ook fijn:)
Petrolheads beleven een autorit heel anders. Zij worden waarachtig een deel van de machine. Dit in tegenstelling tot de doelmatige rijder, welke toch altijd een zekere afstand zal bewaren en zijn auto door een wasstraat rijdt om "ervan af te zijn".