Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Taxateur gezocht! en Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!  (gelezen 3594 keer)

Offline Bastiaan

  • Donateur
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 302
  • V + C = 140
    • MotorMee.nl
Taxateur gezocht! en Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!
« Gepost op: maandag 26 maart 2012, 17:03 »
Taxateur gezocht!
Wie heeft er goede of minder goede ervaringen met een taxateur in Westbrabant (Breda) of omgeving? Dit om mijn 480 te laten taxteren voor een youngtimer/klassiekerverzekering.
21 april kan ik niet naar de taxatiedag omdat op dat moment bij een van de dorpels wordt bijgewerkt en vervolgens profi wordt gepoetst/gepolijst. Dat valt dus af.
Ook wil ik er niet mee naar de andere kant van het land rijden dus wil ik de taxateur bij de garage laten komen, omdat de auto glimmend en schoon moet bllijven aangezien ze op 27 april bruidsmeisje zal zijn!  :donenothing:

Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!
Wie heeft er ervaringen met een goed "youngtimer/klassiekerverzekering" voor de 480? Ik heb "Gio" en "Advies verzekerd" gevonden. Voordelen, nadelen en andere suggesties gevraagd!

Reacties lijkt mij voor beide vragen het beste via PM, om discussies over (de slechte) personen te voorkomen.  :D
Volvo V70 D3 geartronic '11 Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line, tinted MP15 from B-pillar, CFE-plus Wifi, MY12
Volvo C70 2.0T convertible manual '04, Dark Grey (ca 70.000 km)
-----
Volvo 480 2.0 Collection '95 Flame Red (SOLD)
Volvo V70 D5 geartronic '07 Black Saphire (SOLD)

Offline Sjuppie

  • 2nd gear member
  • Berichten: 72
  • Three... and counting :-)
Re:Taxateur gezocht! en Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!
« Reactie #1 Gepost op: maandag 26 maart 2012, 17:09 »
Qua taxateur misschien (als het een individu is) misschien beter als PM, aan de andere kant organisaties toch niet erg. Het gaat alleen om 'persoonlijke' ervaringen en suggesties.

Voor verzekering heb ik in ieder geval Advies verzekerd, en absoluut een aanrader. Zeer goed afgehandeld (qua auto laten verzekeren bij hen, (gelukkig) niet qua schade) en was ook op aanbevelen van een ander forumlid. Tot nu toe geen slechte ervaringen in die zin. Gio ken ik verder niet en een taxateur kan ik je ook niet aan helpen! :S

Offline Corne010

  • Donateur
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 701
  • Never say never
Re:Taxateur gezocht! en Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!
« Reactie #2 Gepost op: maandag 26 maart 2012, 20:11 »
Ik heb ook Advies Verzekerd, op aanraden van een ander. Correspondentie is prettig/ correct. De prijzen die ze hanteren ook vind ik zelf. Zij schijnen veel 480's in verzekering te hebben.  Ik weet niet hoe ze zijn met afwikkeling van schades, ik heb ze nog nooit nodig gehad. (Knock On wood!)
Bezit: VW UP automaat voor het dagelijkse grotestadsgemak;  480 Two Tone automaat voor het avontuur..

Offline Miki

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 820
Re:Taxateur gezocht! en Keuze youngtimer/klassiekerverzekering!
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 27 maart 2012, 01:57 »
Ik zit bij Gio, is ook vlekkeloos verlopen, iets voordeliger dan AV, maar dat mag geen naam hebben, ik had er een goed gevoel bij verder niet.
AV adverteert in de Born Classic...
340DL '83(?) - verkocht
480 turbo '93 - verkocht
480 turbo '91 - verkocht
480 gtt '95 - verkocht