Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Wat heb je vandaag aan de 480 gedaan? Deel II  (gelezen 346114 keer)

Offline JeroenM

• 2nd gear member
  • Volvo 480 ES Two Tone
Re: Wat heb je vandaag aan de 480 gedaan? Deel II
« Reactie #1785 Gepost op: zaterdag 29 januari 2022, 22:42 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Je weet dat jouw motorkap-uitsteller een "sleutelstand" heeft? Dan staat de kap verticaal en vergrendeld. Mits je dragende balk van het dak het toelaat natuurlijk!

Ha, nee dat wist ik nog niet. Morgen eens kijken. De 480 kan nog een stukje naar voren dus dat zou moeten lukken. Dank voor de tip!

Offline brinkie

• Donateur '18
  • 5th gear member
  • The Volvo 480 never ceases to amaze me...
« Reactie #1786 Gepost op: maandag 31 januari 2022, 08:36 »
Een nieuw huis met garage. Dat is goed nieuws voor mijn Two Tone. Dus staat ie nu heerlijk binnen en kan ik aan het klussen.
Dat zijn wel de betere huizen met garage zeg. De meeste die ik ken zijn veredelde fietsenschuurtjes, als daar überhaupt een auto in past kun je je kont er niet meer in keren. Mooi werk.
Robert en zijn Volvo's:
You are not allowed to view links. Register or Login, Volvo V70 2.0F Silver Metallic MY2011

Offline JeroenM

• 2nd gear member
  • Volvo 480 ES Two Tone
« Reactie #1787 Gepost op: woensdag 02 februari 2022, 18:27 »
Een nieuw huis met garage. Dat is goed nieuws voor mijn Two Tone. Dus staat ie nu heerlijk binnen en kan ik aan het klussen.
Dat zijn wel de betere huizen met garage zeg. De meeste die ik ken zijn veredelde fietsenschuurtjes, als daar überhaupt een auto in past kun je je kont er niet meer in keren. Mooi werk.

Ja we boffen met dit huis en de garage die er bij hoort!