Vandaag heb ik bij Jerry een voorruit en een raammechanisme opgehaald voor mij klus 480.
Niets is Jerry teveel om je te helpen. Geweldig.
De voorruit lag bij hem thuis in zijn zelfgebouwde prachtige schuur. Voor een raammechanisme moesten we in de auto achter Jerry aan naar een landje aan de spoorbaan waar naast een moestuin ook een bijzondere schuur stond. Dit bleek een oude koffiekiosk te zijn.
In de schuur lagen vele reserve onderdelen, waaronder raammechanismen. Maar wat is nu links en wat is rechts? Ik wist het niet, en zelfs Jerry twijfelde.
Dus hop weer in de auto (valt nog niet mee om een Electrische auto bij te houden), naar een landje aan de overkant van de spoorlijn. En hier is een klein paradijsje voor 480 liefhebbers. Een hele verzameling staat daar te pronken.
Bij één auto gekeken welk mechanische voor de rechter deur was.
Bij een andere auto het deurpaneel eruit, stekker los en gekoppeld aan het reservemechanisme. Bij weer een andere auto de accu eruit, die leeg bleek, dus weer naar een andere met wel een volle accu. Deze aangesloten, en ja hoor het raammechanisme werkte!
Super. Jerry heel hartelijk dank.
Bij Jerry vertrokken richting Egmond aan Zee, stond Thijs ineens naast de auto bij een stoplicht. (Zie gespot)
Op de terugreis toch nog een gedenkwaardig moment. De teller sprong op 150000. (Hier moet een foto komen, maar Tapatalk weigert)
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk