Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Martijn 480 loos.  (gelezen 13882 keer)

Offline Martijn480GT

  • 3rd gear member
  • Berichten: 198
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #30 Gepost op: woensdag 23 juni 2010, 22:44 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Je vroeg er toch nog vrij veel voor? Nuja, "veel", een eerlijke prijs voor zo'n mooie auto. Maar ik snap niet dat iemand zoveel geld uitgeeft aan wat dan blijkbaar maar een onderdelenauto wordt???
Ik vind het alleszins doodzonde :\

Klopt ik heb er ook 3250 inruil voor gekregen dus opzich keurig alleen nu komt het hij is ingeboekt voor 750 euro en daar neemt meneer de verkoper hem voor over (I)
Volvo 480GT
Volvo C70 T5

Offline BB

  • 3rd gear member
  • Berichten: 185
  • roest stinkt.
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #31 Gepost op: woensdag 23 juni 2010, 22:53 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Je vroeg er toch nog vrij veel voor? Nuja, "veel", een eerlijke prijs voor zo'n mooie auto. Maar ik snap niet dat iemand zoveel geld uitgeeft aan wat dan blijkbaar maar een onderdelenauto wordt???
Ik vind het alleszins doodzonde :\

Klopt ik heb er ook 3250 inruil voor gekregen dus opzich keurig alleen nu komt het hij is ingeboekt voor 750 euro en daar neemt meneer de verkoper hem voor over (I)

Damn da's echt crap :/ 3250 is wel netjes btw :)
91' 480 Turbo, white 234

Offline beijert

  • Donateur
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.200
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #32 Gepost op: woensdag 23 juni 2010, 23:57 »
Ik neem aan dat je wel gewoon wat korting hebt gehad en niet enkel een aardige inruilwaarde?
480 GT  '95 dark grey metalic/mica

Offline AndorabLe

  • 5th gear member
  • Berichten: 2.069
    • AndorabLe.nl
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #33 Gepost op: woensdag 23 juni 2010, 23:59 »
mmm... Dat lijkt op: Gelukkig, er staat nog geen prijskaartje op de auto die die meneer wil hebben. Dan doen we er toch mooi €2500,-- bovenop, en laten we het lijken dat we hem een prachtig bedrag teruggeven voor zijn oude auto.

Of dat bedrag stond er gewoon al teveel op, en ze hebben de verkoopprijs van jouw C70 in hun administratie gewoon met €2500,-- verlaagd. Dan ben je er ook al. En dan hebben ze jouw 480 inderdaad voor €750,-- ingekocht.
1995 480 GT Turbo, Racing Green Metallic
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline v480gt

  • Donateur '15
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 647
  • 480 de ongeneeslijke ziekte!
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #34 Gepost op: donderdag 24 juni 2010, 10:12 »
Om eerlijk te zijn, kan ik dit niet geloven, als die 480 echt zo mooi is gebruik je die toch niet als donor!!!!!!!!!!!!!!!! gvd eikels die verkopers!

Offline AndorabLe

  • 5th gear member
  • Berichten: 2.069
    • AndorabLe.nl
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #35 Gepost op: donderdag 24 juni 2010, 12:34 »
Van 2 goede maak je één heel goede?
1995 480 GT Turbo, Racing Green Metallic
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Marcel

  • 5th gear member
  • Berichten: 944
  • De doktor kent dit virus niet!
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #36 Gepost op: donderdag 24 juni 2010, 12:58 »
You are not allowed to view links. Register or Login
mmm... Dat lijkt op: Gelukkig, er staat nog geen prijskaartje op de auto die die meneer wil hebben. Dan doen we er toch mooi €2500,-- bovenop, en laten we het lijken dat we hem een prachtig bedrag teruggeven voor zijn oude auto.

Of dat bedrag stond er gewoon al teveel op, en ze hebben de verkoopprijs van jouw C70 in hun administratie gewoon met €2500,-- verlaagd. Dan ben je er ook al. En dan hebben ze jouw 480 inderdaad voor €750,-- ingekocht.

Beetje lariekoek dit want zo taxeer je een inruilauto toch altijd?!
De daadwerkelijke waarde (wat die opbrengt in de handel) geef je nooit, daar zit altijd stukje deelmarge bij van de nieuwe (de korting)
Ciao Marcel

YoungtimerKopen.NL - Passie voor auto's -

Offline beijert

  • Donateur
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.200
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #37 Gepost op: donderdag 24 juni 2010, 14:03 »
Yup, daarom nooit inruilen maar gewoon de standaard korting bedingen en je auto zelf verkopen.

Moet je wel zin in hebben natuurlijk maar ik verdien nét geen 2500,- per uur netto dus dat kan wel uit. Voor mij dan...
480 GT  '95 dark grey metalic/mica

Offline Martijn480GT

  • 3rd gear member
  • Berichten: 198
Re: Martijn 480 loos.
« Reactie #38 Gepost op: donderdag 24 juni 2010, 18:53 »
Het totaal plaatje is voor mij geen slechte deal ! dus hoe meneer dat berekend heeft maakt mij vrij weinig uit;)

Ik heb gewoon tegen de beste man gezegt:Luister we kunnen moeilijk gaan doen ik heb een max bedrag voor deze auto in mn hoofd wat ik wil bij leggen en kom jij daar niet dan hoef ik geen proefrit en sta ik binnen 10 min weer buiten.
Dus zeg het maar ? Moeilijk moelijk jah xxxxx Bedrag veel te veel in mijn ogen. dus toen heb ik even gelachen naar hem en gezegt ik geef zo veel toen deed hij er even 500 boven op nou prima die had ik ook al ingecalculeerd :P en ik heb voor deze c70 minder betaald dan waar ze voor op marktplaats staan en dat bij de dealer ( ken de beste heren daar wel een beetje dus wellicht een beetje gematst) ze doen nu voor of ze geen winst maken op mij (niets lijkt me sterk maar veel kan het niet zijn) ze moetten het op de 480 verdienen en nou hoorde ik via via wat de bedoelingen met mijn 480 zijn.
Morgen avond is die gewoon weg en sluit ik het verhaal gewoon af erg zonde van mn baby maar het is zo ;)
Volvo 480GT
Volvo C70 T5