Hallo liefhebbers!
In verband met verhuizen naar het buitenland en het feit dat ik er niet aan toe kom om mijn 480 de aandacht te geven die hij verdient, bied ik hem te koop aan. Het betreft een 480 ES met de 1.7 liter motor uit 1994 in de kleur rood. Er zit AP op tot juni 2024 en is laatst nog voorzien van gloednieuwe all season banden. Zowel van binnen als van buiten nog een prima auto zonder noemenswaardige schades maar met behoefte aan wat liefde en aandacht hier en daar. Onder de motorkap is ook liefde nodig. Het laatste jaar heeft hij stilgestaan (lekker warm binnen) en nu lijkt het erop dat de koppakking lekt. Ook moet er gekeken worden naar lekstroom op de accu en is momenteel slechts 1 van de koplampen bereid om omhoog te komen. Dit zou prima een zekeringetje kunnen zijn trouwens.
Deze auto verdient echt een liefhebber en dat is dan ook de reden dat ik hem hier aanbiedt en niet op gaspedaal bijvoorbeeld. Ik ga nog even kijken of ik foto's kan uploaden hier maar mocht je interesse hebben, stuur een bericht en dan kan ik foto's of andere gegevens doorsturen of natuurlijk gewoon een keer afspreken om samen bij de auto te gaan kijken!