Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: De 480 als daily driver anno 2019  (gelezen 10281 keer)

Offline depaashaas

  • Donateur '18
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 281
  • De'n Draak
Re: De 480 als daily driver anno 2019
« Reactie #30 Gepost op: vrijdag 15 maart 2019, 13:52 »
ik heb mijn groene automaat al sinds 2013 als daily driver en ik rij er maandelijks toch wel 1500+ km mee, maar wel vnl 80km en snelwegen. met een verbruik van 1:12 gemiddeld is het nog wel te doen.
maar wat Brinkie en anderen wel zeggen: er is altijd wel wat aan, onderdelen moet je eigenlijk wel gewoon hebben liggen want op stel en sprong, voor een apk bv, iets zoeken kan wel eens vies tegenvallen. ik heb de mijne al meerdere keren moeten schorsen omdat ik de apk niet op tijd voor elkaar kreeg vanwege niet beschikbare onderdelen of heel veel sleutelwerk.

nu heb ik ws de meest niet originele wagen van dit forum en ik kijk helemaal niet naar kleur en type, als t maar werkt. en dan nog is het soms best wel eng zo tegen de deadline van een apk aan......

ik heb dus ook geen andere auto en ben afhankelijk van een automaat  :hmm: en ik denk dan ook dat als ik deze zou moeten afschrijven ik geen 480 meer kan rijden wegens onbetaalbaar of niet te krijgen.

en op de vraag wat ik dan zou nemen?? een C30 is qua uiterlijk wel geinig maar ws wordt het een zuinig koekblikje zoals een pinda of zoekzoekjerotje  :shhh:

maar als je dan echt een 480 wilt hebben, staar je dan niet blind op originaliteit want die kans is niet heel groot, of je moet de prijs van een (bijna) nieuwe pinda geen punt vinden, en dan ws nog ieder jaar lekker sleutelen  >:D >:D
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef; dat geeft niet ze kennen mij daar.....

Offline FLA

  • 2nd gear member
  • Berichten: 33
Re: De 480 als daily driver anno 2019
« Reactie #31 Gepost op: dinsdag 07 mei 2019, 22:23 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Hoeveel / wat zet je daar op in?  :donenothing:


200 euro.

Nou, het is geen 480 geworden... maar aangezien ik je nu tegen zal komen op Audi A2-clubdagen trakteer ik je bij eerstvolgende gelegenheid op oranjekoek en beerenburg.  :D :D :D

Ben je hier al uit de Audi-kast gekomen trouwens?

Offline gerotterdam

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.173
  • betutteling is zinloos; passie is goud
Re: De 480 als daily driver anno 2019
« Reactie #32 Gepost op: donderdag 09 mei 2019, 08:00 »
 :o
Alle gelijkenis op een serieuze inbreng van mij in dit forum berust louter op toeval....

Offline gerotterdam

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.173
  • betutteling is zinloos; passie is goud
Re: De 480 als daily driver anno 2019
« Reactie #33 Gepost op: donderdag 09 mei 2019, 08:01 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Hoeveel / wat zet je daar op in?  :donenothing:


200 euro.

ssstttt!!!

Nou, het is geen 480 geworden... maar aangezien ik je nu tegen zal komen op Audi A2-clubdagen trakteer ik je bij eerstvolgende gelegenheid op oranjekoek en beerenburg.  :D :D :D

Ben je hier al uit de Audi-kast gekomen trouwens?
Alle gelijkenis op een serieuze inbreng van mij in dit forum berust louter op toeval....