Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Taxeren  (gelezen 6533 keer)

Offline SB

  • 4th gear member
  • Berichten: 368
Re: Taxeren
« Reactie #15 Gepost op: maandag 27 augustus 2018, 01:19 »
You are not allowed to view links. Register or Login
De V70 die hier voor de deur staat wordt uitgekotst door het balletjesvolk van volvo-forum.nl want er zit een Ford motor in, ik kom daar dus ook niet meer.
Gisteren wel weer lekker met de 480 op pad geweest, voor mij is het een heerlijk niet-alledaagse auto die je alle dagen kunt pakken.
Het Volvo wereldje heeft een beetje aparte trekjes, zo nu en dan. Mijn vrouw heeft een prachtige en (vind ik zelf) heel fijne V70, maar het is de 2.0 diesel, een Peugeot motor dus. Ook dat is volgens sommigen geen 'echte' Volvo.
Flauwekul, niks van aantrekken.

Offline Jeroen

  • 2nd gear member
  • Berichten: 82
Re: Taxeren
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 07 september 2018, 17:58 »
Ff weer on topic: gisteren m'n 480 laten taxeren bij Harrie Habraken. Inderdaad prima, aardige man, gaat secuur te werk, niet duur en dichtbij (voor mij). Ik kreeg niet de indruk dat hij een enorme kenner van de 480 is (wel van auto's in het algemeen), maar dat maakt voor de taxatie verder niet uit.
480 GT 1994 dark grey
480 ES 1995 flame red (uitgebrand 2015)
142 1969

Offline Auk

  • Administrator
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 4.367
Re: Taxeren
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 07 september 2018, 21:17 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ff weer on topic: gisteren m'n 480 laten taxeren bij Harrie Habraken. Inderdaad prima, aardige man, gaat secuur te werk, niet duur en dichtbij (voor mij). Ik kreeg niet de indruk dat hij een enorme kenner van de 480 is (wel van auto's in het algemeen), maar dat maakt voor de taxatie verder niet uit.

Hij houdt zich van de domme haha, heeft er een hoop gedaan in het verleden. Leuke vent he. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Auke