Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: c.480: Nieuwe forumsponsor voor al uw onderhoud!  (gelezen 1598 keer)

Online Auk

• Administrator
  • 5th gear member
c.480: Nieuwe forumsponsor voor al uw onderhoud!
« Gepost op: maandag 12 oktober 2015, 17:06 »
We verwelkomen Dirk als eerste forumsponsor voor Volvo480forum.com.

Een reeds door vele forumleden aan te raden plek voor onderhoud en reparatie aan uw Volvo 480!

You are not allowed to view links. Register or Login
Auke

Offline Timo Turbo

• Donateur '15
  • 4th gear member
Re: c.480: Nieuwe forumsponsor voor al uw onderhoud!
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 13 oktober 2015, 11:02 »
Dirk, dat doe je goed jongen, fijn dat je de 480 (en het forum) een warm hart toedraagt.
Maar ja dat wist ik al want mijn 480 is bij je in onderhoud geweest, en rijdt beter dan ooit.

Voor elke monteur geldt, en dus ook met Dirk, maak duidelijke afspraken.
Daarover kan ik zeggen dat Dirk zich houdt aan de gemaakte afspraken en "stiekem" zelfs iets meer aan de auto repareert als hij onverwachts wat tegenkomt.

Het 480-hart is bij Dirk groot, maar voor niets gaat de zon op.
Oja de beste tijd om je 480 voor onderhoud te brengen is begin mei want Wieringerwerf ligt midden tussen de bollenvelden. :D

'92 - 480 Turbo, smoke grey metallic
'98 - Mazda MX5 NB

Offline byronsterk

• 2nd gear member
  • 480 turbomatic '92
Re: c.480: Nieuwe forumsponsor voor al uw onderhoud!
« Reactie #2 Gepost op: zondag 08 november 2015, 18:09 »
Ook bij mij louter positieve ervaringen met Dirk. Als deze man niet bestond was mijn turbomaat nu niet meer op de weg geweest! Dirk weet bijna altijd snel de bron van je probleem te vinden en stopt niet tot dat wat afgesproken is behaald is. Met zijn kennis en ervaring een absolute aanrader voor eenieder die de technische kennis mist om zelf groot werk uit te voeren. Thanks, Dirk!