Citaat:
Ik spotte de mooie groene 480 van @Papegaaij , 1 minuut van huis.
Ja dat was wel heel toevallig. Maar hartstikke leuk.
Ik was bij Jerry langs geweest voor een voorruit en een werkend raammechanisme en samen met Roelie onderweg naar Egmond aan Zee. Sta ik voor een rood stoplicht, zie ik mijn spiegel de bestuurder van de V40 achter mij driftig uitstappen en naar mijn auto rennen. Mij van geen kwaad bewust schrok ik toch heftig. Ik was nog net in staat om de deur op het slot te doen, want je hoort de gekste dingen tegenwoordig over geweld in het verkeer.
Hoor ik dat dit opgewonden standje mijn naam roept. Bleek het verdorie Thijs te zijn.
“Als je verderop bij de rotonde rechts op de parkeerplaats wacht, haal ik mijn 480 op voor foto’s . Binnen 4 minuten ben ik er.”, zei Thijs. Zo gezegd zo gedaan. En wij maar wachten. Minuten in Heiloo gaan veel langzamer dan in Kampen kan ik je nu vertellen. Minstens 10 minuten hebben wij staan wachten voor Thijs in beeld kwam. Maar we deden het met plezier en het werd heel gezellig.
Op de foto’s is het niet heel duidelijk, maar in het echt is er een behoorlijk hoogteverschil tussen de auto’s. Zoals er ook een behoorlijk leeftijdsverschil is tussen Thijs en mij. Die verlaagde 480 staat wel heel stoer en sportief moet ik zeggen. Op mijn leeftijd ben ik echter toch wel blij met het comfortabele veergedrag van mijn auto op hoge poten.
Ik heb genoten van 'jouw kant van het verhaal'

Ik kan mij er helemaal in vinden.
Leuk jullie & de 480 weer gezien te hebben!
Volgende keer zal ik wat minder gewelddadig op de auto afrennen, daar kun je idd best van schrikken. Dat snap ik wel, als je al zoveel levenservaring hebt

En ja @gerotterdam , ik moest daadwerkelijk de benenwagen even in gang zetten. Pas net weer bijgekomen hoor..
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk