Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Gespot  (gelezen 599097 keer)

Offline gerotterdam

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.173
  • betutteling is zinloos; passie is goud
Re: Gespot
« Reactie #4680 Gepost op: vrijdag 09 april 2021, 21:22 »
You are not allowed to view links. Register or Login
zie ik mijn spiegel de bestuurder van de V40 achter mij driftig uitstappen en naar mijn auto rennen.

Thijs "rennen"??      fake news.....
Alle gelijkenis op een serieuze inbreng van mij in dit forum berust louter op toeval....

Offline Thijs480ES

  • Donateur '18
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 262
  • Volvo 480ES '95 & V40 2.0t '03 Heico
Re: Gespot
« Reactie #4681 Gepost op: vrijdag 09 april 2021, 22:13 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Citaat:
 Ik spotte de mooie groene 480 van @Papegaaij , 1 minuut van huis.

Ja dat was wel heel toevallig. Maar hartstikke leuk.
Ik was bij Jerry langs geweest voor een voorruit en een werkend raammechanisme en samen met Roelie onderweg naar Egmond aan Zee. Sta ik voor een rood stoplicht, zie ik mijn spiegel de bestuurder van de V40 achter mij driftig uitstappen en naar mijn auto rennen. Mij van geen kwaad bewust schrok ik toch heftig. Ik was nog net in staat om de deur op het slot te doen, want je hoort de gekste dingen tegenwoordig over geweld in het verkeer. 
Hoor ik dat dit opgewonden standje mijn naam roept. Bleek het verdorie Thijs te zijn.
“Als je verderop bij de rotonde rechts op de parkeerplaats wacht, haal ik mijn 480 op voor foto’s . Binnen 4 minuten ben ik er.”, zei Thijs. Zo gezegd zo gedaan. En wij maar wachten. Minuten in Heiloo gaan veel langzamer dan in Kampen kan ik je nu vertellen. Minstens 10 minuten hebben wij staan wachten voor Thijs in beeld kwam.  Maar we deden het met plezier en het werd heel gezellig.
Op de foto’s is het niet heel duidelijk, maar in het echt is er een behoorlijk hoogteverschil tussen de auto’s. Zoals er ook een behoorlijk leeftijdsverschil is tussen Thijs en mij. Die verlaagde 480 staat wel heel stoer en sportief moet ik zeggen. Op mijn leeftijd ben ik echter toch wel blij met het comfortabele veergedrag van mijn auto op hoge poten.
Ik heb genoten van 'jouw kant van het verhaal'
Ik kan mij er helemaal in vinden.
Leuk jullie & de 480 weer gezien te hebben!
Volgende keer zal ik wat minder gewelddadig op de auto afrennen, daar kun je idd best van schrikken. Dat snap ik wel, als je al zoveel levenservaring hebt

En ja @gerotterdam , ik moest daadwerkelijk de benenwagen even in gang zetten. Pas net weer bijgekomen hoor..

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk


Offline gerotterdam

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.173
  • betutteling is zinloos; passie is goud
Re: Gespot
« Reactie #4682 Gepost op: zaterdag 10 april 2021, 18:45 »
You are not allowed to view links. Register or Login
En ja @gerotterdam , ik moest daadwerkelijk de benenwagen even in gang zetten. Pas net weer bijgekomen hoor..
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Ach...  hij heeft gewoon mazzel gehad.  Als Diamondblack69 jou actie zou hebben gedaan, zou Maarten in paniek, plankgas met piepende banden door het rood zijn weggescheurd, bellend met 112...
Alle gelijkenis op een serieuze inbreng van mij in dit forum berust louter op toeval....

Offline geert

  • Donateur '17
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 387
  • hell eland division 480
Re: Gespot
« Reactie #4683 Gepost op: maandag 12 april 2021, 15:35 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
En ja @gerotterdam , ik moest daadwerkelijk de benenwagen even in gang zetten. Pas net weer bijgekomen hoor..
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Ach...  hij heeft gewoon mazzel gehad.  Als Diamondblack69 jou actie zou hebben gedaan, zou Maarten in paniek, plankgas met piepende banden door het rood zijn weggescheurd, bellend met 112...
MODS!!! DISCRIMINATIE!!!

Hell eland div. 480


Offline gerotterdam

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.173
  • betutteling is zinloos; passie is goud
Re: Gespot
« Reactie #4684 Gepost op: dinsdag 13 april 2021, 21:02 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Ach...  hij heeft gewoon mazzel gehad.  Als Diamondblack69 jou actie zou hebben gedaan, zou Maarten in paniek, plankgas met piepende banden door het rood zijn weggescheurd, bellend met 112...

MODS!!! DISCRIMINATIE!!!

Hell eland div. 480
[/quote]

Ja, goed he!
« Laatst bewerkt op: woensdag 14 april 2021, 19:28 door gerotterdam »
Alle gelijkenis op een serieuze inbreng van mij in dit forum berust louter op toeval....

Offline liquid_force

  • Donateur '15
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 101
    • mijn bedrijf
Re: Gespot
« Reactie #4685 Gepost op: zaterdag 17 april 2021, 13:30 »
kent iemand deze? is blijkbaar overgespoten want ziet er niet uit als originele kleur?




Offline Papegaaij

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 890
Re: Gespot
« Reactie #4686 Gepost op: zaterdag 17 april 2021, 16:33 »
Jazeker kennen we deze.
Maarten

Volvo 480 GT turbo '94
Volvo 480 ES GT line ‘95
Volvo XC40 Recharge Single motor sept. 2022
Volvo V40 D2 (tot sept. 2022)
Volvo 440 GL (tot 2001)

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Gespot
« Reactie #4687 Gepost op: zaterdag 17 april 2021, 18:28 »
You are not allowed to view links. Register or Login
kent iemand deze? is blijkbaar overgespoten want ziet er niet uit als originele kleur?





Een hele goede bekende 480. Deze heb ik gered van de sloop en weer rijdend gekregen. De gouden 480 is nu in bezit van forum lid Esdoorn te Ede.

Offline liquid_force

  • Donateur '15
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 101
    • mijn bedrijf
Re: Gespot
« Reactie #4688 Gepost op: zaterdag 17 april 2021, 18:53 »
Aaah :) Mijn broer stond vanochtend bij de lokale voetbal club met zijn 480 (bijna) naast hem.

Offline Esdoorn

  • 3rd gear member
  • Berichten: 104
Re: Gespot
« Reactie #4689 Gepost op: zondag 18 april 2021, 21:35 »
Nou, die is dus van mij  ;) En klopt, origineel is ie blauw.

En mensen hadden al gezegd dat er ook een groene 480 geparkeerd stond. Heb ‘m zelf niet gezien want had de belangrijke taak om te vlaggen.

Meen dat er in Ede naast deze, de groene ‘van je broer’ er ook nog een grijze rondrijdt

Offline liquid_force

  • Donateur '15
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 101
    • mijn bedrijf
Re: Gespot
« Reactie #4690 Gepost op: zondag 18 april 2021, 22:19 »
mijn neefje speelde daar een wedstrijd geloof ik (ik ben persoonlijk niet zo van de voetbal :) :) ) maar inderdaad is de groene "mijn oude" en nu van mijn broer - volgens mij heeft die wel een account hier, maar niet vaak aanwezig ...

ik heb inderdaad in Ede ook wel eens een grijze gezien (volgens was die vroeger van de vrouw van Ron Middendorp (inderdaad van de voormalig Volvo garage) en ik heb ook daar wel eens een two-tone gezien - maar dat was meer in Bennekom dan Ede.

Offline artyvisual

  • 5th gear member
  • Berichten: 1.015
Re: Gespot
« Reactie #4691 Gepost op: maandag 19 april 2021, 08:57 »
Nou, de V zit diidelijk in de maand. Ik spotte een zwaar gepimpte 480 in Eersel,  aangepast neusje ook en drl's

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in zit.

480 1.7 '89 - black
480 gt turbo '95 - 321 dark green
480 es 2.0 '94 305 black

Offline Thijs480ES

  • Donateur '18
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 262
  • Volvo 480ES '95 & V40 2.0t '03 Heico
Re: Gespot
« Reactie #4692 Gepost op: maandag 19 april 2021, 09:04 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nou, de V zit diidelijk in de maand. Ik spotte een zwaar gepimpte 480 in Eersel,  aangepast neusje ook en drl's

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Dat is een bekende!
De jonge eigenaar heeft er een 1.9 T4 blok uit een V40 in gelegd (zie foto). Standaard 200 pk, maar met hybride turbo en tuning richting 350 pk.
Geen zorgen, het chassis heeft ie verstevigd en hij heeft de ophanging van de V40 overgezet: dus remmerij die berekend is voor een auto van 1300 kg ipv 1000 maar ook de veerpoten en de naaf. De steekmaat is nu dus 4×114,3 ipv 4×100

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk


Offline artyvisual

  • 5th gear member
  • Berichten: 1.015
Re: Gespot
« Reactie #4693 Gepost op: maandag 19 april 2021, 09:25 »
Zo, mijn hybride auris kon hem gelukkig nog bijhouden, maar dan ging ie denk ik niet voluit . Anyhow, nu begrijp ik waarom t afdekkapje van achtetwisser ersf was: vast eraf gewaaid!
Goed om weer een 480 te hebben zien rijden

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in zit.

480 1.7 '89 - black
480 gt turbo '95 - 321 dark green
480 es 2.0 '94 305 black

Offline VloVlo

  • 2nd gear member
  • Berichten: 30
Re: Gespot
« Reactie #4694 Gepost op: zondag 25 april 2021, 10:46 »
Een vriend van mij zag vandaag een 480 bij de Pastoorslaan in Hillegom rond 10.31. Staat er goed bij. Ik weet nog neit precies hoe ik foto's moet invoegen, dus ik doe het nu maar via tapatalk.
Daan

You are not allowed to view links. Register or Login