Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...
You are not allowed to view links. Register or Loginvanmiddag rond 4 een rode 480 es richting goutum (leeuwarden) zelfde kruising als de vorige ik reed er 4 autos achter en toeterde even toen ik voorbij reed aan rechterkant een witte 480turbo It's me!!
vanmiddag rond 4 een rode 480 es richting goutum (leeuwarden) zelfde kruising als de vorige ik reed er 4 autos achter en toeterde even toen ik voorbij reed aan rechterkant een witte 480turbo
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Loginvanmiddag rond 4 een rode 480 es richting goutum (leeuwarden) zelfde kruising als de vorige ik reed er 4 autos achter en toeterde even toen ik voorbij reed aan rechterkant een witte 480turbo Doen we!It's me!!volgende x wel even terug toeteren he hahaha
You are not allowed to view links. Register or Loginvanmiddag rond 4 een rode 480 es richting goutum (leeuwarden) zelfde kruising als de vorige ik reed er 4 autos achter en toeterde even toen ik voorbij reed aan rechterkant een witte 480turbo Doen we!It's me!!
donderdag 9 okt stond er bij mij op het werk een blauwe 480turbo in leeuwarden bij workstar ph -jd-xx vlakbij de mijne 480 tubo wit
You are not allowed to view links. Register or Logindonderdag 9 okt stond er bij mij op het werk een blauwe 480turbo in leeuwarden bij workstar ph -jd-xx vlakbij de mijne 480 tubo withe dat was ik ph-jd-57 mijn vriendin komt uit leeuwarden
ja idd bijna hetzelfde ,maar helaas in mindere toestand
You are not allowed to view links. Register or Loginja idd bijna hetzelfde ,maar helaas in mindere toestandwerd vandaag aangesproken door de eigenaar van de ph-jd-13 is dus collega van mij .hij heeft hem nu op mp staan en hij heeft nu de c30 maar de 480 vind hij toch gaver zei hij .ik heb hem nog gevraagd of hij de rolhoes wou verkopen .maar die is voor de volgende eigenaar helaas
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Loginja idd bijna hetzelfde ,maar helaas in mindere toestandwerd vandaag aangesproken door de eigenaar van de ph-jd-13 is dus collega van mij .hij heeft hem nu op mp staan en hij heeft nu de c30 maar de 480 vind hij toch gaver zei hij .ik heb hem nog gevraagd of hij de rolhoes wou verkopen .maar die is voor de volgende eigenaar helaasauto kopen, rolhoes eruit, auto doorverkopen
rolhoes op mp 90,-
You are not allowed to view links. Register or Loginrolhoes op mp 90,-net wat te duur voor mij .ik heb 2 honden door de auto heen te hollen en dan is zon nieuwe zonde