Dat alles voor CHF 2500?!? Of laat je die Volvo-monteur van je tegen meerprijs al deze dingen vervangen? Als hij dat allemaal voor je geregeld heeft (als in: hij weet de weg in het land der moeilijk verkrijgbare onderdelen), dan kun je nog vele, vele jaren vooruit met je 480.
Tip: als de auto bevalt, en je vertrouwen hebt in de techniek, de auto een antiroestbehandeling laten geven. Ook: achterbumper eraf, binnenbumper eruit, deze laten stralen en schooperen (thermisch zink spuiten)
en coaten (edit: was ik vergeten te vermelden, sorry Joep
). Dat laatste is een Zwitserse vinding dus dat moet daar wel goedkomen.
Installeren van die klokkenwinkel is een minuutje of twee werk (het meeste werk is het proberen of de stekker met 4 pennetjes goed aangesloten zit op de 6 pennetjes van de unit), maar heeft alleen zin als je de oliedruksensor ook vervangt door een dubbel exemplaar. Anders geeft je oliedrukmeter altijd 5 bar aan