Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Achterasonderdelen update  (gelezen 23070 keer)

Offline Rsport

  • Global Moderator
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.174
    • R-SPORT
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #30 Gepost op: zondag 05 oktober 2014, 12:17 »
IMHO: het zou je sieren als je nu gewoon duidelijk op het forum uitlegd hoe het zit inzake de achterasonderdelen. Geen meeting met uitleg organiseren, geen vooruitschuiverij meer middels antwoorden over gesprekken komende week. Nee gewoon volledig open kaart spelen over waarom het zolang duurt met de onderdelen...
1995 Volvo 480 GT-TURBO
1995 Volvo 854 TURBO

Offline GJ

  • Donateur
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 184
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #31 Gepost op: zondag 05 oktober 2014, 12:32 »
Weer even een recapitulatie:

1. Jeroen is sinds vanochtend bereid openheid te geven. Dat is goed nieuws! En goed van Jeroen, want makkelijk is het niet om je fouten te moeten toegeven. Maar: IEDEREEN maakt fouten, dus 'don't pick on him too much..'.

2. Ik wil v480gt dringend verzoeken om zijn geschil apart van deze discussie te houden! Een dergelijke 'pseudo bedreiging' en insinuatie is onbehoorlijk en onnodig beschadigend.

3. Ga geen info-bijeenkomst doen adviseer ik, maar benader iedereen persoonlijk. Leg eerlijk uit wat er is gebeurd en kom samen met diegene tot een (financiële) oplossing.

4. Leg ook hier op het forum nog even kort uit wat er nu gebeurd is. Dit om je eigen naam te zuiveren, want dat heb je verdiend! Jij bent betrouwbaar, dus laat dat zien!

5. Reageer verder niet op insinuaties en ga zeker niet in de aanval, want jij moet je nu richten op deze oplossing.

6. Rest mij te zeggen SUCCES! En aan de betrokkenen: give him a chance!

Offline KennyH

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.348
  • Swedish beauty
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #32 Gepost op: zondag 05 oktober 2014, 13:58 »
Ik vind het wel echt 2 hele simpele reacties van je jeroen! Het spijt me zeer maar ik had meer van jou verwacht.

Zijn genoeg mensen die het de laatste dagen voor je opgenomen hebben maar je begint nu echt je eigen glazen in te gooien.

Geef nu gewoon antwoord op de vraag: wat is er mis gegaan!

Dan wel hier of via pm naar alle betrokkennen!!
Sucked not Blown.!

'88er ES

Offline v480gt

  • Donateur '15
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 647
  • 480 de ongeneeslijke ziekte!
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #33 Gepost op: zondag 05 oktober 2014, 15:11 »
Omdat ik persoonlijk niet betrokken ben in deze inkoopactie, houd ik er mij dus buiten. Ik ben misschien iets te ver gegaan. Echter is het wel apart dat jeroen mij meenam in zijn eerste reactie, terwijl sommige duidelijker taal spraken! Ik wens iedereen succes met de afloop! Al heb persoonlijk een hard hoofd in.

Offline SvenTurbo89

  • Donateur
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.133
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #34 Gepost op: zondag 05 oktober 2014, 17:07 »
Persoonlijk heb ik geen behoefte in een "mini-meeting" (waarvoor ik het halve land moet afreizen) om te horen wat er nu daadwerkelijk aan de hand is.

Heel lang heb ik "het" het voordeel van de twijfel gegeven in de gedachte dat het wel goed zou komen.
1 keer in de zoveel tijd checkte ik even op een pm'tje of las de topics die er mee te maken hebben om te kijken of er vooruitgang was.

Nu ik dit allemaal zo lees heb ik een beetje het gevoel dat ik naief geweest ben en ben ik toch wel lichtelijk geërgerd.

Graag hoor ik duidelijk wat er nu wél aan de hand is. En als dit liever niet openbaar op het forum vrijgegeven word, stuur dan even een pm...

Uiteraard heb ik begrip voor de vertraging, maar wat ik niet snap is waarom er tussendoor geen informatie omtrend wordt vrij gegeven.

My sanctuary:

89'er Turbo Project <- RIP
92'er Turbo Project -> alive and awell!: 
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Corne010

  • Donateur
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 701
  • Never say never
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #35 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 17:14 »
Hm, ik heb ook de neiging om te zeggen: rustig nou even mensen, de wereld is op het moment al hectisch genoeg..  Ik heb al jaren alleen maar (vele) positieve ervaringen met Jeroen. Ik ben ook op zijn -goed bedoelde-  tip ingegaan en heb in april 270 euro naar hem overgemaakt. Ik ben er van overtuigd dat hij ons alleen maar tipte uit '480 belang'. Het enige wat hij misschien niet handig heeft gedaan is dat hij verzuimd heeft iedereen die meedoet een PM te sturen dat het in eerste instantie niet helemaal zo is gegaan zoals hij zelf ook gewild had en dat het wat langer gaat duren.  Ik doe zelf ook wel eens iets niet handig. Wij allemaal wel denk ik. In tegenstelling tot Caring4 Cars vind ik overigens juist wél dat we hier op het forum 'lief' tegen elkaar moeten zijn, we hebben immers dezelfde, zeldzame, hobby. Jeroen: excuses over de lange duur bij deze door mij aanvaard. Het beste is wellicht dat je iedereen die mee heeft gedaan even een wat meer uitgebreidere uitleg per PM stuurt, ik heb ook geen zin om zo'n stuk te gaan rijden vanaf Rotjeknor alleen maar voor uitleg en als je een PM stuurt dan bezorgen we de mods ook geen hoofdpijn..
« Laatst bewerkt op: maandag 06 oktober 2014, 19:25 door Corne010 »
Bezit: VW UP automaat voor het dagelijkse grotestadsgemak;  480 Two Tone automaat voor het avontuur..

Offline GJ

  • Donateur
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 184
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #36 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 18:44 »
Ik vind deze discussie inmiddels zeer irritant voor velen, beledigend voor sommigen, ego-centrisch door een aantal, schadelijk voor sommigen, oneerlijk vanuit sommigen, kansen ruikend door een enkeling en ronduit te gek voor woorden. Iemand maakt een fout en gaat dat oplossen, so what's the big deal??

Ik post hierbij mijn laatste bericht in dit topic, vooral omdat ik het laatste bericht VEEL te ver vind gaan. Ik denk dat nu het hele topic offline gehaald moet worden, zodat Jeroen dit in alle rust kan oplossen, zonder dat hij ten onrechte (daar blijf ik bij) aangevallen blijft worden.

You are not allowed to view links. Register or Login
Nou Corne dat lieve heeft ook een andere kant dan dat jij het leest. Jij noemt de liefde voor je 480 nog steeds een hobby, dat is het voor Jeroen allang niet meer....
Ik weet zeker dat het nog een hobby is, waarmee hij anderen ook kan en wil helpen. Dat daar een vergoeding tegenover staat hoort daar dan bij zoals hij het aanpakt. De huur van zijn werkplaats moet ook betaald worden.

You are not allowed to view links. Register or Login
Hij heeft hier op het Forum ook duidelijk gemeld dat hij een KvK nummer heeft en bied hierbij zijn zakelijke diensten aan
Dat heb jij toch ook? Rijk zou hij er niet van worden. Dat wist hij ook, zoals hij mij eerder vertelde. Het is dus vooral vanuit liefhebberij en dat je doet wat je leuk vindt! Dat is toch lovenswaardig? Hoeveel van ons gaan er niet iedere dag chagrijnig naar kantoor of de fabriek? Chapeau Jeroen, zou ik willen zeggen! En waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. En fouten zijn er om opgelost te worden. En lukt dat niet morgen, dan wel over een week.

You are not allowed to view links. Register or Login
, helaas gaat hem dat niet al te best af
Pardon? Graag wat onderbouwing op deze zeer denigrerende en schadelijke opmerking. Jij lost wel alles goed op als er iets fout gaat begrijp ik? (Denk even goed na zou ik zeggen.)

You are not allowed to view links. Register or Login
, waardoor je nu dus een puinhoop hebt.
Dat is jouw waarde-oordeel, zonder te weten wat er aan de hand is. Dat gaat Jeroen nog uitleggen. Wederom schadelijk.

You are not allowed to view links. Register or Login
Hij is met een aantal van jullie een zakelijke overeenkomst aangegaan die al betaald is en die dus niet goed is nagekomen. Dit moet je in mijn ogen ook zakelijk oplossen en als dit niet goed word opgelost zul je hem dus ook hiervoor aansprakelijk moeten stellen.
Goede tip! Bij deze dan. Kan ik alsnog een goed werkende elektrische antenne van je tegemoet zien Rico? Dat had ik voor euro 75,00 wel mogen verwachten. Dus de pot verwijt hier de ketel.. Zo jammer..

You are not allowed to view links. Register or Login
Natuurlijk begrijp ik goed dat als je iemand kent dit niet makkelijk is maar niets doen werkt voor beide partijen niet. Ik hoop voor iedereen dat het goed opgelost word en dat Jeroen zich hier niet nog een keer zijn vingers aan brand.
Als je dit nu als enige had gezegd, dan klonk het heel wat anders.


« Laatst bewerkt op: maandag 06 oktober 2014, 19:10 door GJ »

Offline orlando

  • 4th gear member
  • Berichten: 619
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #37 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:06 »
mee eens verwijderen en  buiten het forum oplossen  ook ik heb er een bedrijf van moeten maken en niet om gevraagd van leven of er wat aan verdienen  dat valt reuze mee kan ik beter schilderen  en ook ik maak fouten  die ik hoop ik in alle redelijkheid heb opgelost   [maar is helaas niet altijd mogelijk ] maar heb ook zelf vaak genoeg mee gemaakt dat dingen niet kloppen of  kapot zijn  of afspraken niet na komen  als ik dat allemaal met iedereen hier moet gaan bespreken wordt het een lange discussie waar niemand mee gebaad is het enige wat ik er nog over kwijt wil is leer uit de dingen die je mee maakt voor je weer iets  besteld  koop of afspreek met wie dan ook  en vergeet vooral niet waar het om draait  gewoon lekker rijden en genieten van je 480  
volvo 480 es amiricaan bj 86
volvo 460 turbo bj 91
volvo 740 bj 87
volvo 960 bj 95
volvo c70 cabrio bj 2000

Offline orlando

  • 4th gear member
  • Berichten: 619
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #38 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:07 »
was al weer een bericht  bij gezet  kun je na gaan hoe lang ik werk heb om iets te type
volvo 480 es amiricaan bj 86
volvo 460 turbo bj 91
volvo 740 bj 87
volvo 960 bj 95
volvo c70 cabrio bj 2000

Offline GJ

  • Donateur
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 184
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #39 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:09 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Jammer dat je 'iets' met mij persoonlijks hebt te 'regelen' en dat hier op het Forum moet uitvechten.....
Dat is een voorbeeld. Om aan te geven dat de pot hier de ketel verwijt. (Als ik er werk van had willen maken (het 'uitvechten' zoals jij het noemt), had ik dat wel gedaan. Maar ik heb er in berust dat er verder niets met jou te 'regelen' viel (zoals jij het noemt), omdat een tweedehandse nu eenmaal niet goed hoeft te werken :hmm:, hij is niet nieuw, dus... Zo zit de wereld tegenwoordig helaas in elkaar..)

You are not allowed to view links. Register or Login
Heel kinderachtig dat je dit doet in een belangrijk Topic.
Zie mijn eerdere berichten in dit topic. Niet kinderachtig en tenminste een zinvolle, constructieve bijdrage aan dit inderdaad belangrijke topic. Jouw laatste berichten in dit topic zijn gewoon schandalig! Zeker voor zo'n belangrijk topic ja. Je neemt de woorden uit mijn mond  :klapklap:.

You are not allowed to view links. Register or Login
Ik zal dit dan ook melden aan de Moderatoren, verder laat ik het hierbij want het gaat echt helemaal nergens over....
Ga je gang. Mij valt weinig te verwijten hier (behalve die opmerking over die antenne; oeps, zeg ik het weer :shutup:). Jou helaas wel. Het is gewoon een schande dit hele topic. En dan vooral hoe sommigen, waaronder jij, hier reageren. Dat gaat echt helemaal nergens over....
« Laatst bewerkt op: maandag 06 oktober 2014, 20:05 door GJ »

Offline GJ

  • Donateur
  • 3rd gear member
  • *****
  • Berichten: 184
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #40 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:26 »
You are not allowed to view links. Register or Login
mee eens verwijderen en  buiten het forum oplossen  ook ik heb er een bedrijf van moeten maken en niet om gevraagd van leven of er wat aan verdienen  dat valt reuze mee kan ik beter schilderen  en ook ik maak fouten  die ik hoop ik in alle redelijkheid heb opgelost   [maar is helaas niet altijd mogelijk ] maar heb ook zelf vaak genoeg mee gemaakt dat dingen niet kloppen of  kapot zijn  of afspraken niet na komen  als ik dat allemaal met iedereen hier moet gaan bespreken wordt het een lange discussie waar niemand mee gebaad is het enige wat ik er nog over kwijt wil is leer uit de dingen die je mee maakt voor je weer iets  besteld  koop of afspreek met wie dan ook  en vergeet vooral niet waar het om draait  gewoon lekker rijden en genieten van je 480  

Touche! HELEMAAL mee eens.

Offline Rsport

  • Global Moderator
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 1.174
    • R-SPORT
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #41 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:50 »
De achterasonderdelen zijn toch ook via het forum aangeboden?  Dus is het niet meer dan logisch dat de oplossing ook via het forum komt. Buiten het forum om, is al genoeg gepm'ed door de deelnemers is te lezen in dit topic. Dat gaf geen resultaat, nu proberen zij het via het forum om tot een oplossing te komen c.q. om antwoorden te krijgen. Kortom: het buiten het forum oplossen, dat is een gepasseerd station...

Tevens: Jeroen heeft er meer aan als hij nu gewoon open kaart speelt en uitlegd wat er gebeurd is en/of aan de hand is. Vervolgens dan ook aangeeft hoe hij dat gaat oplossen en dat ook doet. Zodat het binnen zeer snel tot een goed einde komt. Dat kan iedereen zien dat hij het heeft opgelost. Fouten maken is menselijk, dus daar zal niemand hem bij een goede afloop op afrekenen.

Als het nu allemaal a la een doofpot-affaire verwijderd moet worden en buiten het forum maar tot een oplossing moet komen, dan houd je altijd de verhalen en roddels over wat er wel en niet gebeurd is. Dat is veel schadelijker voor Jeroen en dat is dus ook het laatste wat hij wil lijkt me...



Mijn tip aan Jeroen: wees open en eerlijk hier op het forum, en doe dat snel. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het word en hoe sceptischer/argwanender de mensen zullen zijn. Vergeet niet: een post plaatsen met uitleg hoeft geen dagen te duren. Een kwestie van tijd voordat meerdere personen die gedachte zullen hebben.
« Laatst bewerkt op: maandag 06 oktober 2014, 20:02 door Rsport »
1995 Volvo 480 GT-TURBO
1995 Volvo 854 TURBO

Offline stijlfront

  • 5th gear member
  • Berichten: 863
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #42 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 19:59 »
Ik wil niet inhoudelijk reageren daar ik geen deel neem aan de actie, maar ik wil wel reageren op de discussie.

Je kunt iemand niet verwijten een mening te hebben. En zelfs al verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet, dan kan de pot nog steeds wel eens een punt hebben. Het heet toch niet voor niets een forum

Wat ik uit het forum opmaak:
- Veel mensen hebben waardering voor Jeroen als persoon.
- Er is (in dit geval) sprake van een zakelijk geschil met een (aanzienlijk?) deel van de deelnemers.
- Willen mensen graag concrete antwoorden van Jeroen.
- Horen persoonlijke geschillen niet thuis in dit topic want dat verwatert de discussie.

Sterkte allen.

Edit: Reactie puntiger gemaakt om zelf niet de discussie te verwateren.
« Laatst bewerkt op: maandag 06 oktober 2014, 20:35 door stijlfront »
Racing Green Volvo 480 2.0i ES (1995)
Steel Grey Volvo 480 2.0i GT (1995)

Offline KennyH

  • Donateur '15
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 2.348
  • Swedish beauty
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #43 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 20:29 »
Ik sluit me volledig bij stijlfront aan.

Maar willen nu de mensen die er totaal niets mee te maken hebben zich er vanaf NU ook verder buiten houden?

Want het begint me nu echt te storen dat er zoveel onnodige "discussies" ontstaan!
Sucked not Blown.!

'88er ES

Offline 480mille

  • VERBANNEN!
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 877
  • 1995 Volvo 480 ES Flame Red Metallic
Re:Achterasonderdelen update
« Reactie #44 Gepost op: maandag 06 oktober 2014, 20:33 »
Eigenlijk wilde ik niet meer reageren op wat dan ook in dit topic maar moet nu toch even iets duidelijk maken wat  (gelukkig eigenlijk) niets met het bedoelde onderwerp te maken heeft.
Iedereen weet intussen dat Jeroen mijn zoon is en het virus 480 van mij heeft overgenomen.
Hij heeft jarenlang zijn (en mijn ook) HOBBY kunnen uitoefenen in een gehuurde oude loods.

Velen kennen deze nog. Maar: Omdat de eigenaren besloten tot nieuwbouw werd het alleen nog maar mogelijk om op dezelfde plek te huren als het "officieel" gebeurde. Dus met KvK nr enzv.       Dit was eigenlijk niet Jeroens bedoeling. Maar anders had hij geen onderkomen meer gehad.

Dit alleen ter verduidelijking dat Jeroen echt niet puur en alleen maar commercieel bezig is maar echt vanuit een goed hobbymatig en behulpzaam gevoel over de 480. Is al moeilijk genoeg om dit met zijn baan (nachtwerk) te combineren.

Dat het opgelost moet worden ben ik het helemaal mee eens en dat zal ook gebeuren.
Geef hem de mogelijkheid (weet nu ook dat hij er gehad heeft) en weten jullie nu dat er op gelet wordt.