Inlog rechtsboven werkt na de downtime nog steeds niet goed...

Auteur Topic: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)  (gelezen 437211 keer)

Offline brinkie

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 3.567
  • The Volvo 480 never ceases to amaze me...
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1665 Gepost op: donderdag 31 januari 2019, 14:24 »
Vraag maar eens aan Jerry (Hee Dee) hoe leuk Oostenrijkse 86ers eruit zien op de foto, en hoeveel werk er in de praktijk aan blijkt te zitten.
Stoelen kloppen inderdaad niet met de kleur, de snelheidsmeter is stuk (wat gevolgen kan hebben voor de waarheid betreffende de kilometerstand) en de APK is verlopen.
Aan de andere kant is 2500 niet veel geld, als de carrosserie hard blijkt te zijn.
Robert en zijn Volvo's:
You are not allowed to view links. Register or Login, Volvo S70 2.5 Europa 1999, Volvo V70 2.0F 2010

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1666 Gepost op: donderdag 31 januari 2019, 16:53 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Vraag maar eens aan Jerry (Hee Dee) hoe leuk Oostenrijkse 86ers eruit zien op de foto, en hoeveel werk er in de praktijk aan blijkt te zitten.
Stoelen kloppen inderdaad niet met de kleur, de snelheidsmeter is stuk (wat gevolgen kan hebben voor de waarheid betreffende de kilometerstand) en de APK is verlopen.
Aan de andere kant is 2500 niet veel geld, als de carrosserie hard blijkt te zijn.

Ha ha, ja klopt. Op de Oostenrijkse tfoto zag de 480 uit 1986 er best goed uit.... maar in Nederland aangekomen en je wat dichter de auto kon bekijken bleek er heel veel mis te zijn 😞, lees stuk, gebroken, mat en onjuist gerepareerd. Kortom een echte uitdaging met bijbehorend noodzakelijk budget. 😬 Na ruim een jaar renovatie is de rode 86-er wel weer helemaal tip-top. Het kan dus wel maar er gaat heel veel meer geld in dan de auto uiteindelijk waard zal zijn. Tja hobby kost tijd en geld... en plezier is niet in geld uit te drukken 😀😀😀😃😀 en .... nog belangrijker geniet nu het kan want het leven is kort zeker als je vandaag het bericht krijgt dat een collega van 56 jaar is overleden 😢

Offline SB

  • 4th gear member
  • Berichten: 368
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1667 Gepost op: donderdag 31 januari 2019, 17:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login
en .... nog belangrijker geniet nu het kan want het leven is kort zeker als je vandaag het bericht krijgt dat een collega van 56 jaar is overleden 😢
Gecondoleerd.
Of de nabestaanden dat hier zullen aankondigen, weet ik niet, dat laat ik aan hen over, maar afgelopen dinsdagnacht is een bekende 480-rijder, tevens forumlid, overleden.
Idd, geniet van het leven, geniet van je 480, en wees zuinig op jezelf, je familie, je vrienden, je 480.

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1668 Gepost op: vrijdag 01 februari 2019, 17:40 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Vraag maar eens aan Jerry (Hee Dee) hoe leuk Oostenrijkse 86ers eruit zien op de foto, en hoeveel werk er in de praktijk aan blijkt te zitten.
Stoelen kloppen inderdaad niet met de kleur, de snelheidsmeter is stuk (wat gevolgen kan hebben voor de waarheid betreffende de kilometerstand) en de APK is verlopen.
Aan de andere kant is 2500 niet veel geld, als de carrosserie hard blijkt te zijn.
Een grijze 480 uit 1986 is zeker ook standaard geleverd met blauwe bies. Ik heb er eentje staan met interieurcode op het chassisplaatje: 2122 (grijs, velours, grijs met blauwe bies).

Offline AndorabLe

  • 5th gear member
  • Berichten: 2.069
    • AndorabLe.nl
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1669 Gepost op: zaterdag 02 februari 2019, 20:02 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Strak gebakje. Is het interieur met blauwe bies ook i.c.m. silver grey geleverd i.p.v. petrol blue? Of wellicht een optie die je in Oostenrijk wel kon kiezen?

Was hier volgens mij ook mogelijk. Maar dan moest je het aangeven bij de koop en heette het een optie.
1995 480 GT Turbo, Racing Green Metallic
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1670 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 17:20 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Mooie gebruikte sitemarkers zonder afdichting rubber maar wel met twee stickers??? voor maar 50 euro  :P  :barf: Zo ik wist niet dat dit onderdeel schaars was... heb ik toch voor bijna 1000 euro handel  :shhh: dus niet  :)

Offline Papegaaij

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 890
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1671 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 17:39 »
Dit is absurd. Kun je ze beter nieuw laten maken.

Maarten

Volvo 480 GT turbo '94
Volvo 480 ES GT line ‘95
Volvo XC40 Recharge Single motor sept. 2022
Volvo V40 D2 (tot sept. 2022)
Volvo 440 GL (tot 2001)

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1672 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 19:35 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Een 480 flame red Collection nummer 87 uit 1996, geïmporteerd uit Duitsland. Kenteken: 46-SB-VV. Wielkasten doorgeroest. Vraagprijs 850 euro, Daniel heeft al 501 euro geboden. Zit heel veel mooi opties in de auto (rolhoes, bekerhouders armsteun e.d.) Voor de liefhebber om op te knappen of onderdelen...

Offline Caring4-480

  • Donateur '15
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 373
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1673 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 20:33 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Mooie gebruikte sitemarkers zonder afdichting rubber maar wel met twee stickers??? voor maar 50 euro  :P  :barf: Zo ik wist niet dat dit onderdeel schaars was... heb ik toch voor bijna 1000 euro handel  :shhh: dus niet  :)

MafKees... :D :D

Offline Caring4-480

  • Donateur '15
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 373
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1674 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 20:35 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Een 480 flame red Collection nummer 87 uit 1996, geïmporteerd uit Duitsland. Kenteken: 46-SB-VV. Wielkasten doorgeroest. Vraagprijs 850 euro, Daniel heeft al 501 euro geboden. Zit heel veel mooi opties in de auto (rolhoes, bekerhouders armsteun e.d.) Voor de liefhebber om op te knappen of onderdelen...

Nou das gewoon een sloper of je moet graag veeeel euro's erin willen pompen  :P Als ie nou een mooie lage kilometerstand en achterlichten had.... ::)

Offline brinkie

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 3.567
  • The Volvo 480 never ceases to amaze me...
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1675 Gepost op: maandag 11 februari 2019, 23:12 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Een 480 flame red Collection nummer 87 uit 1996, geïmporteerd uit Duitsland. Kenteken: 46-SB-VV. Wielkasten doorgeroest. Vraagprijs 850 euro, Daniel heeft al 501 euro geboden. Zit heel veel mooi opties in de auto (rolhoes, bekerhouders armsteun e.d.) Voor de liefhebber om op te knappen of onderdelen...
Auto kan nog rijden naar zijn laatste rustplaats, want geldige APK. Prijs een beetje omlaag praten, dan kun je er een leuke handel aan hebben. Om op te knappen lijkt me dit ding veel te ver heen...

Overigens, dit is volkomen idioot qua vraagprijs:
You are not allowed to view links. Register or Login
Doffe achterlichten, DRL's zien er ook krokant uit, en van een importauto is het maar de vraag wat er van die kilometerstand klopt. Dan moet je met 8950 vraagprijs wel héél erg veel geduld hebben! :noway:
Robert en zijn Volvo's:
You are not allowed to view links. Register or Login, Volvo S70 2.5 Europa 1999, Volvo V70 2.0F 2010

Offline Caring4-480

  • Donateur '15
  • 4th gear member
  • *****
  • Berichten: 373
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1676 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 19:48 »
Deze staat nu in Soesterberg te koop voor een heel wazig bedrag bij een wazig bedrijf  :D

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Offline D.E

  • 2nd gear member
  • Berichten: 49
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1677 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 19:49 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline brinkie

  • Donateur '18
  • 5th gear member
  • *****
  • Berichten: 3.567
  • The Volvo 480 never ceases to amaze me...
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1678 Gepost op: dinsdag 12 februari 2019, 22:13 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Deze staat nu in Soesterberg te koop voor een heel wazig bedrag bij een wazig bedrijf  :D

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Ik kan me nog herinneren dat ze Stoutjesdijk heetten, dat was de Jet Cars van de jaren 90.
Robert en zijn Volvo's:
You are not allowed to view links. Register or Login, Volvo S70 2.5 Europa 1999, Volvo V70 2.0F 2010

Offline Hee dee

  • 4th gear member
  • Berichten: 691
  • Volvo liefhebber
Re: Advertentietips (Marktplaats, eBay etc.)
« Reactie #1679 Gepost op: woensdag 20 februari 2019, 17:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Net over de grens een 480 Turbo automaat te koop uit 1990. Heeft volgens zeggen 10 jaar stilgestaan. Geen papieren aanwezig. Wel een leuke donorwagen voor 480 Turbo-rijders!