Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Zaterdag 31 Juli 2010, 20:12
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

Volvo 480 Forum  |  Off-topic  |  Algemeen  |  Topic: Wat heb je vandaag aan de 480 gedaan? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 30 31 [32] Omlaag Print
Auteur Topic: Wat heb je vandaag aan de 480 gedaan?  (gelezen 7452 keer)
diamondblack69
Donateur
Startlid

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #465 Gepost op: Woensdag 28 Juli 2010, 03:35 »

De zijpanelen achter (in de kofferbak) eruitgehaald,de wasstraat in en gekeken waar m'n lekkage zit!

Gevonden,maar niet op de bekende plekken.....het komt van de lijst die het hemeltje afdekt,bij m'n achterklep Verbaasd
Héél apart,misschien omdat m'n rubber dopje van mijn kabelboom niet meer afsluit....

En positief,een rolhoes gemonteerd en volleder interieur geplaatst dankzij JohnTurbo.Waarvoor mijn dank John!!!!! Grijns Grijns
Melvin
Actief lid

Bekijk profiel
« Antwoord #466 Gepost op: Woensdag 28 Juli 2010, 22:04 »

Vanavond de auto van binnen en buiten schoon gemaakt, zodat we morgen met een schone auto op vakantie kunnen. Tijdens het schoon maken een nieuwe lekkage gevonden (voor het wassen al), dat zorgt voor een voetenbadje bij de passagiers stoel. Het water loopt naar binnen via de pollenfilter (ondanks het wateropvang bakje), na het wassen zie je nog water in het filterelement zitten. Bij het wegrijden hoor je het water in het ventilatiesysteem klotsen.... Hopen op een droge vakantie dus en een oplossing zoeken als ik terug ben.
AndorabLe
Veteraan lid

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #467 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 20:09 »

De kilometerstand weer verder opgehoogd.

1995 480 GT Turbo, Racing Green Metallic
V480TI
Veteraan lid

1995 322 GT-Turbo

Bekijk profiel
« Antwoord #468 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 20:54 »

De 'gemaakte' ecu er weer in....  Grijns

Greetz

If it's not a Volvo with turbo, scrap it.
Marcel
Donateur
Actief lid

De doktor kent dit virus niet!

Bekijk profiel
« Antwoord #469 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 23:22 »

Opgehaald bij de poetser....
WERKELIJK in nieuwstaat... echt een nieuwe auto om te zien.. OMG wat lekker!

NU durf ik er foto's van te gaan nemen dus die kun je morgen verwachten!!

Ciao Marcel

'88 - Volvo 480 TURBO Red
'89 - Volvo 480ES White
'92 - Volvo 480 Turbo Grey
Dave
Startlid
**

Bekijk profiel
« Antwoord #470 Gepost op: Gisteren om 17:32 »

Ik heb de hele dag geknutseld aan de 480.
Achterklap goed afgesteld en knipperlichten probleem (deden het niet meer) verholpen!

Na aanraden van Erik de CEM gedemonteerd, hier zat op de stekkerverbinding wat corrosie.
Natuurlijk schoongemaakt, maar hier was het probleem niet mee opgelost.

Dus weer de CEM eruit en maar eens uit elkaar gehaald, probleem gevonden!
het relais contact was redelijk verbrand, dit goed schoongemaakt en weer terug gesoldeerd.

Denk wel dat dit weer gaat gebeuren in de toekomst, dus toch maar een CEM op voorraad kopen  Lachen

Al met al een leuk dagje sleutelen en puzzelen
bert-TT
Startlid
**

Bekijk profiel
« Antwoord #471 Gepost op: Gisteren om 23:45 »

Nou ja eigenlijk mag ik hier niet posten omdat ik het niet zelf heb gedaan, maar er is een nieuwe voorveer in de Turbo gezet voor de APK keuring. Nu is hij goedgekeurd met de complimenten van de keurmeester dat het een heel goede auto is. Hij vond tijdens de testrit wel dat zo'n 480 wel bizar hard accelereerde :-) Hij nheeft zelf een verzameling Mercedessen waaronder een 500SE dus ik had gedacht dat hij wel wat gewend was.

En de reden dat ik dit niet post in "waar heb je je aan verheugd" is dat die gebroken veer wel een tegenvaller was. Ik was overtuigd dat hij helemaal goed zou zijn, maar de veer was helemaal in de onderste winding gebroken en dat had ik niet gezien.

Bert

Two-Tone en Turbo+(305)1993
Pagina's: 1 ... 30 31 [32] Omhoog Print 
Volvo 480 Forum  |  Off-topic  |  Algemeen  |  Topic: Wat heb je vandaag aan de 480 gedaan? « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte