Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Donderdag 09 September 2010, 12:42
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

Volvo 480 Forum  |  Techniek  |  Techniek, onderhoud en verzorging  |  Motor  |  Topic: Revisie Turbo motor. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Revisie Turbo motor.  (gelezen 116 keer)
KennyH
Veteraan lid

Geslacht: Man

Volvo for Life!

Bekijk profiel
« Gepost op: Vrijdag 30 Juli 2010, 13:55 »

Heej mensen,

ik ga morgen een turbo blok halen (bij forummer 480turbo),

dit blok heet 190 k gedraait,

ik wil dit blok helemaal gaan reviseren, aangezien ik een goede basis wil hebben voor de ecu die via philip leverbaar is.

ik heb veel ervaring met sleutelen aan auto motoren (meerendeel vw aangezien ik daar 3 jaar heb gewerkt)

nu heb ik niet zo veel ervaring met de renault/volvo blokken (als het op revisie aan komt)

wat raden jullie (onder jullie bedoel ik mensen die er VERSTAND van hebben, en niet mensen die wat denken) allemaal aan om te vervangen intern aan de motor? (dus niet extern zoals ontsteking, want dat is logisch)

onderdeelnr en of internet sites met benodigde onderdelen zijn welkom!

ik hoor van jullie

mvg Kenny

p.s: topic vervuiling is niet toegestaan  Grijns

Sucked not Blown.!

'88er ES Oldskool
ettore bugatti
Veteraan lid

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 30 Juli 2010, 15:00 »

Ik geloof dat Dennis ook een blokje aan het opbouwen was. Die zal wel goede tips hebben.

Verder is de engine manual van Volvo op de live/msn site een goede handleiding.

n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
B20F
Actief lid

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 30 Juli 2010, 16:05 »