En we gaan hier maar verder zeker
Ik heb dus sinds gisteren een Volvo 480 GT in de garage staan. Daar zal hij nog minstens een maand moeten blijven staan tot mijn examens gedaan zijn en dan kan er werk gemaakt worden van het importeren en keuren. Verwacht niets schokkend maar blijft een wagen van +15 jaar dus tsjah.
Nu eerst en vooral een paar vraagjes.
1) mijn kilometerteller werkt niet. Zo ook niet de dagteller en die andere teller. Onmiddelijk en gemiddeld verbruik ook niet en zo ook Gemiddelde Snelheid. Cruise Control heeft er ook geen zin in. Hangt dit allemaal samen? En waar kan ik beginnen zoeken? (heeft die ook een snelheidskabel die uit de automaat komt? )
2) er is voortdurend een fluittoon te horen. Hij gaat weg als ik de ventilator harder zet (weet nog niet of ie weg gaat of dat ie gewoon overstemd wordt). Enig idee wat dit zou kunnen zijn (tsjah, weinig informatie, ik weet het maar sorry

)
3) linker achterlicht is dof en rechtervoorlicht geeft minder licht (de lampjes in de bumper, dat dus altijd aan is). Zijn dat beide gevallen van 'dof' geworden of hebben de voorlichten daar normaal geen last van?
4) dashboardkastje hangt los. Hoe zit dat systeem onderaan vast? Dus bij het scharnier systeem? Want daar mist er wat.
Alvast bedankt