hallo allemaal,
ik ben Sander, 32 jaar, woon in Noord-Brabant en ben al van jongs af aan fan van de 480. Ik lees de laatste tijd gezellig mee op dit actieve forum en dacht, laat ik me eens voorstellen, ook al heb ik (nog/) geen 480 (/meer).
Ik heb eens een 88-er turbo gehad. Heb wel regelmatig met een maat van mij registerritten meegereden, deze waren over het algemeen wel erg leuk.
Mijn 480 turbo kocht ik met schade aan de voorzijde welke ik heb opgeknapt. Ik heb daar nog wel ergens foto's van denk ik. Ik zal deze eens terugzoeken en posten.
Later helaas de 480 moeten verkopen vanwege een te groot wagenpark. heb toen nog een tijdje een 94-er 440 turbo gereden, beetje wolf in schaapskleren-auto.
Dagelijks rijd ik nu een Saab 9-5 en als hobby een Volvo 240 estate 1992 en een Trabant cabrio.
Helaas is de Volvo als hobby auto een beetje zwaar (en niet wegenbelastingvrij

) omdat ie soms zomaar een paar weken stil staat.
Langzaam aan begint het 480-virus toch weer een beetje te kriebelen. Een bijzondere en heerlijke rijders-auto.Of misschien toch de zeer praktische ruime 240 houden...

Iemand trouwens enig idee hoeveel cm de afstand van de achterkant voortstoelen (stoel in normale stand-niet helemaal naar achteren-) tot en met de kofferruimte is? Ben benieuwd of je een fiets met de achterklep dicht kunt meenemen...