Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Donderdag 09 September 2010, 12:40
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

Volvo 480 Forum  |  Techniek  |  Techniek, onderhoud en verzorging  |  elektronica overig  |  Topic: Info center: snelheids signaal en/of brandstof signaal 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Info center: snelheids signaal en/of brandstof signaal  (gelezen 60 keer)
petrolboy
Actief lid

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Gepost op: Vrijdag 09 Juli 2010, 16:20 »

Hoy

Ik heb onlangs mijn km/h teller laten fixen.
Nu is alles mooi en netjes geregeld maar vandaag nog eens stukje gereden en het viel me op dat
de verbruik standen en de gem. snelheid niet werkten (gaf enkel streepjes).

Volgens mij gewoon ergens slecht contactje. Vorige keer toen die was open geweest had ie der ook last
van maar was toen direct bij de garage gefixt, nu heb ik het gewoon laat gemerkt.

Mocht iemand me kunnen zeggen welke contactjes mogelijk de oorzaak kunnen zijn weet ik waar ik het
moet zoeken.
Mocht ik niet veel van me laten horen, het zou kunnen dat ik morgen al een paar dagen op pad ben met
de volvo. Voordat ik aan een 3dagse fietstrip van zuid naar noord maak. Dus zit geen haast bij.

Alvast bedankt voor de hulp.

Volvo 480GT 2,0L in 235 rood van '95
Pix: http://yfrog.com/8ddsc01048pjx
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Volvo 480 Forum  |  Techniek  |  Techniek, onderhoud en verzorging  |  elektronica overig  |  Topic: Info center: snelheids signaal en/of brandstof signaal « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte