Update: 13 Juli 2010De voortgang Het is al weer een aardige tijd geleden, zo'n kleine vier maanden, dat ik jullie voor het laatst op de hoogte gehouden heb betreffende de werkzaamheden aan de Vase Green GT. Natuurlijk ben ik ook een tijd afwezig geweest, dit vanwege omstandigheden in de familie, de studie en wat persoonlijke frustraties her en der... het begon toch weer enigszins te kriebelen om te gaan posten en jullie op de hoogte te houden, dus bij deze weer een update.
Nou, laten we niet te veel gaan ouwehoeren maar direct beginnen bij het begin:
Deelproject: De schadeherstellerNadat alles gespoten was werd het natuurlijk weer tijd om de auto op te bouwen, omdat ik moest wachten op een aantal onderdelen die niet goed genoeg waren duurde het allemaal even wat langer maar het resultaat mag er zeker zijn. Bij deze even een foto van de GT op de trailer:

Meer uitleg, en foto's van dit afgesloten deelproject kunnen we natuurlijk
HIER vinden.
Deelproject: De wegliggingOndertussen zijn er weer wat kleine vorderingen, heb na lang zoeken eindelijk een set Rode Koni schokdempers voor de achterzijde gevonden! Nieuw in de verpakking en ook nog eens met de levenslange garantie die Koni biedt voor haar producten. Daarnaast natuurlijk de originele droplinks en nog wat los gerei om 't stuurwerk wat strakker te maken etc etc.

Meer informatie:
Klikkerdeklik!
To Do list:- Audio installatie geheel werkend maken: - SR-701 (RDS Radio)
- iPod interface
- CD-401 (CD Control Unit)
- 6CD wisselaar
- Speakers: HT-405, HT-407, HT-412, HT-416
- Elektrische antenne
- Gehele interieur behandelen - Stoelen behandelen met materiaal van Colorlock
- Hemeltje bekleden met alcantara
- Nieuwe Volvo velours vloermatten plaatsen
- Remsysteem upgraden - Geventileerd FaseII Turbo remsysteem
- Originele Volvo remschijven
- EBC remblokken
- Goodridge remslangen
- Etc etc
Ja, blijkbaar wil ik toch bezig blijven met sleutelen en rommelen aan de GT...
Naast bovengenoemde plannen staat op termijn een motorblok- en bakrevisie. Het blok en de bak hebben nu bijna 200dkm gelopen, echter kriebelt het aardig om er mee aan de slag te gaan. Ook staat er op de planning ooit een compleet RVS uitlaatsysteem te plaatsen.
Maar nu eerst nog wat kleine dingen regelen met betrekking tot de APK, aanstaande maandag 19 Juli.